logo


Diagnozy uczniów

Proponujemy Państwu przeprowadzenie kompleksowej i jedynej w swoim rodzaju

DIAGNOZY UCZNIÓW - Style zarządzania sobą w uczeniu się.

Program skierowany jest do uczniów, nauczycieli i rodziców. Wprowadza wiedzę z zakresu neuropedagogiki, wspomagającej uczenie się i nauczanie.

CELEM GŁÓWNYM PROGRAMU jest wzmocnienie naturalnej motywacji uczniów do uczenia się, poprzez odkrycie i uszanowanie osobistych wzorców myślenia i działania. Pozwala to zmienić nastawienie do uczenia jako procesu, w którym dorosły (nauczyciel, rodzic) wspiera ucznia, pomagając mu poznać siebie i sposób w jaki buduje wiedzę.

  • zdobycie wiedzy o samym sobie i swoich mocnych stronach,
  • odkrywanie i doskonalenie własnej strategii uczenia się,
  • poznanie technik podnoszących jakość uczenia się i nauczania,
  • radzenie sobie ze stresem i trudnymi emocjami w szkole,
  • budowanie poczucia własnej wartości.

PO ZAJĘCIACH UCZESTNIK

  • wie jaki ma styl i strategię uczenia się,
  • zna praktyczne zastosowanie indywidualnych preferencji w uczeniu się,
  • potrafi stosować odpowiednie techniki uczenia się,
  • rozumie i potrafi kontrolować swój proces budowania wiedzy i rozumienia,
  • umie poradzić sobie w sytuacjach stresowych.


Po zajęciach merytorycznych dla każdego uczestnika opracowany zostanie opis profilu uczenia się, wraz ze wskazówkami do wykorzystania w praktyce przez uczniów w uczeniu się oraz przez nauczycieli w procesie nauczania.

Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzeniem diagnozy uczniów – prosimy o kontakt.

 



Jesteś w: start  >> Diagnozy  >> Diagnozy uczniów